ÜNNEPI
NYITVATARTÁS

Általános nyitvatartási rend:

Hétfőtől - Péntekig: 08:00-15:00

Az alábbi időszakban az oktatás szünetel és ügyfélszolgálatunk ZÁRVA tart:

2024.05.18. és 2024.05.20-e között

Kellemes ünnepeket kíván a RUANDER csapata!

Junior Visual C# fejlesztő tanfolyam

Egy átfogó képzést keresel, amely az alapoktól vezet végig egészen a Visual C#-ban történő szoftverfejlesztésig? Olyan tanfolyamra gondoltál, ahol nem csak a programnyelvet és a fejlesztés technikai hátterét sajátíthatod el, hanem megtanulsz „programozói fejjel”, logikai kapcsolatokban gondolkodni? Ahol nem kell keresgélve, különböző rész-tanfolyamokból összeállítanod a célodhoz vezető utat?
Pontosan erre alkottuk meg a Visual C# szoftverfejlesztő tanfolyamunkat!
A közhiedelemmel ellentétben a programozás tanulása nem csupán egy, vagy több programnyelv elsajátításából áll. Ahhoz, hogy jó programozó váljon belőled, át kell látnod a technológiai környezetet és értened kell a háttérben megbúvó logikai folyamatokat - ehhez pedig magát a gondolkodási módot is el kell sajátítanod.
Tanfolyamunkon modulokra (témakörökre) lebontva ötvöztük a szükséges elméleti háttérismeretet és gyakorlati bemutatást a Te gyakorlati munkáddal. Így a képzés végén egy olyan komplex szakmai tudás birtokában leszel, amellyel stabilan megállod helyed a munkaerő-piacon és amelyet akár az informatika és programozás egyéb területein is kamatoztathatsz.

Már havi

65.000 Ft-tól Központi elérhetőségeink:
1139 Budapest
Frangepán utca 3.
Telefon: 06-70-604-2060
E-mail:
 

Foglalj helyet nálunk

Képzéseinket modern és kényelmes környezetben élvezheted.

Junior Visual C# fejlesztő tanfolyam időpontjai

A tanfolyamokat indítani a fentebb kiírt tervezett időpontokban megfelelő létszám esetén tudjuk, ennek hiányában a tervezett kezdési időpontot későbbi kezdésre módosítjuk.

4.9 Kiváló 317 vélemény

Így zajlik online előadásunk

A tantermi oktatásnak megfelelően tanulhatsz az élő online közvetítésekkel. Kényelmesen otthonról, vagy akár utazás közben is.

Segítünk az indulásban!

Kattints ide az online oktatás megkezdéséhez szükséges útmutatóhoz. Tanulmányozd át miként csatlakozhatsz könnyedén oldalunkról ingyen letölthető program segítségével.

Junior Visual C# fejlesztő tanfolyam alapadatai

  • Képzés pontos megnevezése: Junior Visual C# fejlesztő tanfolyam
  • Tanfolyam végét igazoló dokumentum: Tanúsítvány
  • Tanfolyam helyszíne: Online, vagy 1139 Budapest, Frangepán utca 3.

Junior Visual C# fejlesztő tanfolyam megkezdésének feltételei

  • Iskolai végzettség: nem feltétel
  • Szükséges előismeretek: magabiztos Windows felhasználói ismeretek

Kártyás fizetési módok

  • MasterCard, Maestro
  • Visa, Visa Electron
  • Union Pay
  • V Pay
  • OTP Bank

 

Részletfizetés

A tanfolyam képzési díja fizethető egy összegben, két részletben vagy havi KAMATMENTES részletekben is, amennyiben a képzési idő meghaladja az 1 hónapot.

Ezt a lehetőséget minden résztvevőnek biztosítjuk.

Kedvezményeink

  • RUANDER KLUB kedvezmény – 10%
  • Álláskereső kedvezmény – 10%
  • Diákkedvezmény – 10%
  • Kismama kedvezmény – 10%



Részletek >

Junior Visual C# fejlesztő tanfolyam moduljai

Junior Visual C# fejlesztő tanfolyam címszavakban

  • Visual C# fejlesztés
  • Szoftverfejlesztés
  • Szoftvertervezés
  • Szoftvertesztelés
  • Verziókezelés

Mire leszel képes?

A tanfolyamnak köszönhetően megismered:

  • A Visual C# alapú alkalmazások fejlesztését;
  • Hogyan láthatod át a szoftverfolyamatot A-Z-ig;
  • A szoftver tervezését UML segítségével;
  • Milyen módokon tudod a szoftvert tesztelni manuálisan és automatizáltan;
  • Hogyan kell kezelni a verziókezelő rendszereket;
  • Hogyan kell SQL nyelven lekérdezéseket írni és adatbázis-kezelő programokat fejleszteni.

Kinek ajánljuk?

Junior Visual C# fejlesztő tanfolyamunkat neked ajánljuk, ha:

  • Szeretnél elmélyülni a szoftverfejlesztésben C# alapokon;
  • Szeretnéd nem csak tudni, hanem érteni is a folyamat hátterét;
  • Régóta vonz a szoftverfejlesztői szakmaterület;
  • Érdeklődsz a számítógép vezérlése és annak a háttere iránt.

  • Neked ajánljuk még

    Junior Visual C# fejlesztő tanfolyam részletes tematika

    Tanfolyamunkat modulárisan építettük fel, így a képzés végére egy komplex, önállóan használható szakmai tudásanyag birtokában leszel.

    Infokommunikációs technológiák

    Az első modul egy kis hardveres és szoftveres bemelegítés. Talán elsőre úgy tűnik, hogy a mai fejlesztési technológiák mellett egy szoftverfejlesztőnek ezekre nem lesz szüksége, de gondoljunk csak bele példaként: hosszú hónapok fejlesztése után mihez kezdünk, ha olyan erőforrásigényű programot hoztunk létre, amelyet alig lehet hardverrel kiszolgálni.

    -          Számítógép hardveres felépítése

    -          Az alapvető hardverek működése

    -          Perifériák és azok kezelhetősége

    -          Alapvető matematikai ismeretek

    -          Matematikai logika

    -          Operációs rendszer ismeretek

    • Windows operációs rendszer alapvető kezelése
    • Windows eszközeinek ismerete a szoftverfejlesztéshez kapcsolódóan (Eseménynapló, Időzítők, Teljesítmény mérők)
    • Linux operációs rendszer alapvető kezelése
    • Linux operációs rendszer ismerete a szoftverfejlesztéshez kapcsolódóan (Log-ok elérése, CRON időzítés, performance counter-ek)

    -          Virtualizációs technológiák

    • Gépek virtualizációja
    • Programok és környezetek virtualizációja

    Hálózati ismeretek

    A hálózatok felhasználói szintű ismerete elengedhetetlen, hogy később hálózati alkalmazásokat, multiplayer játékokat, vagy akár megfelelően felépített weboldalakat tudjunk készíteni. Mindezt természetesen saját, szoftverfejlesztői szempontunkból is megvizsgáljuk.

    -          Hálózatok alapjai

    -          Hálózatok csoportosítása

    • Kiterjedés alapján
    • Topológia alapján
    • Kapcsolat típusa alapján

    -          Hálózatok rétegződése

    • OSI (Open Systems Interconnection) modell megismerése
      • A 7 réteg áttekintése
      • A rétegek szerepe és a hálózat elméleti működése
      • A rendszer részletességéből adódó gyakorlati problémák
    • TCP/IP (Transaction Control Protocol / Internet Protocol) modell megismerése
      • A 4 réteg áttekintése
      • Az OSI rétegek átvezetése TCP/IP modellbe

    -          Hálózati eszközök

    • Passzív hálózati eszközök
    • Aktív hálózati eszközök

    -          Hálózatok egy szoftverfejlesztő szemével

    • Meddig érdekes a hálózat működése a szoftverfejlesztési oldalról
      • Mi az a Net socket és hogyan tudjuk alkalmazni később
    • Felhasználási módok és lehetőségek

    Programozási alapismeretek

    Itt már belecsapunk a programozás rejtelmeibe! Ebben a modulban megismerjük az alapvető fogalmakat, elemeket és tételeket, valamint elkezdjük ezeket „programozói szemszögből” vizsgálni. Ez a gondolkodásmód szükséges ahhoz, hogy később nagy méretű, összetett alkalmazásokat is minőségi szinten tudjunk készíteni.

    -          Programozás történelme

    -          Programnyelv generációk

    -          Programnyelv fogalma, csoportosíthatósága

    -          Programozás alapfogalmai

    • Adatok tárolása programban
    • Adatszerkezetek
      • Adatszerkezetek csoportosítása
    • Típusok
      • Típus fogalma
      • Programozási nyelvek típusossága
      • Alapvető adattípusok
    • Vezérlési szerkezetek
      • Elágazások
      • Ciklusok
    • Operátorok

    -          Algoritmusok fogalma

    -          Alapvető programozási tételek

    • Keresések
    • Rendezések
    • További problémák megoldása

    -          Programozási technikák / paradigmák

    • A legalapvetőbb programozási paradigmák átnézése, tulajdonságaik, előnyeik, hátrányaik ismertetése.

    SQL Alapok

    Megismerjük az adatbázisokat, melyeket minden nagy szoftverrendszer használ az adatok tárolására, szűrésére. Az SQL alapok ismerete kulcsfontosságú későbbi alkalmazásaink kialakításához.

    -          Adatbázisok történelme, fejlődése

    • Mik az adatbázisok
    • Fejlődésük
    • Felhasználásuk kulcspontjai

    -          A különböző adatbázismotorok áttekintése, telepítési lehetőségeik, főbb felhasználási területeik

    -          Relációs adatbázisok alapjai

    • Alapfogalmak
      • Inkonzisztencia
      • Redundancia
    • Elemek
      • Entitások
      • Attribútumok
      • Attribútumok tulajdonságai
    • Normalizálás
      • 1. normálforma
      • 2. normálforma
      • 3. normálforma
      • Boyce-Codd normálforma
    • ER (Entity-Relationship) diagram
      • Létrehozása, értelmezése, szabályai
    • Gyakorlati megvalósítás
      • Adatbázisok
      • Táblák
      • Rekordok
      • Kapcsolatok

    -          Az SQL nyelv alapjai

    • Kifejlődése, fontossága
    • Részegységei
      • DDL (Data Definition Language)
      • DML (Data Manipulation Language)
      • DQL (Data Query Language)
      • DCL (Data Control Language)
    • DDL nyelv részei
      • Az adatbázis szerkezeti felépítése
      • Adatbázis, tábla, nézettábla, esemény indítók létrehozása (CREATE)
      • Adatbázis, tábla, nézettábla, esemény indítók módosítása (ALTER)
      • Adatbázis, tábla, nézettábla, esemény indítók törlése (DROP)
    • DML nyelv részei
      • Az adatbázis adatainak kezelése
      • Adatok beszúrása (INSERT)
      • Adatok módosítása (UPDATE)
      • Adatok törlése (DELETE)
    • DQL nyelv részei
      • Az adatbázis adatainak kiolvasása, megjelenítése
      • Adatbázis szerkezetének megtekintése (SHOW)
      • Adatok lekérdezése táblából, nézettáblából (SELECT)
    • DCL nyelv
      • Az adatbázis jogok kiosztása
      • Adatbázis jogok biztosítása (GRANT)
      • Adatbázis jogok megtagadása (REWOKE)

    -          Komplexebb lekérdezések

    • Egybeágyazott lekérdezések
    • Több táblás lekérdezések (JOIN)

    -          Betekintés a tranzakciós adatbázisok működésébe

    • Tranzakció lényege, működése
    • ACID elvek
    • TCL (Transaction Control Language) nyelv részei
      • Különböző adatbáziskezelők tranzakciókezelésének áttekintése

    Szoftverfejlesztés Visual C# alapokon

    Elérkeztünk a tanfolyam csúcspontjához: elmerülünk a szoftverfejlesztésben, valamint mélyebben megismerkedünk elsődleges referencianyelvünkkel, a C#-pal! A modul végére már használjuk újonnan kialakult gondolkodásmódunkat és a korábbi modulok segítségével komolyabb alkalmazásokat is képesek leszünk lefejleszteni.

    -          .NET keretrendszer alapjai / Keretrendszer alapú nyelvek

    -          A C alapú nyelvek operátorainak megismerése

    • rövidítési lehetőségek

    -          Visual C# primitív típusai

    -          Adattárolás Visual C#-ban

    -          Kommentezési lehetőségek és fontossága

    -          Típus konverziók

    -          Visual Studio megimserése

    • Alapvető felhasználási lehetőségei
    • Felépítési alapjai
    • Solution és Project fogalma

    -          Vezérlési szerkezetek Visual C#-ban

    • Elágazások
    • Ciklusok

    -          Procedurális programozás alapjai

    • Alprogramok működése – vezérlésátadás és visszaadás, paraméterezés oda-vissza
    • Alprogramok formája Visual C#-ban
    • A funkció és a metódus közti különbségek
    • Rekurzió
      • Megvalósítása
      • Felhasználási lehetőségei

    -          A struktúra megismerése

    • Alapvető felépítése
    • Célja, felhasználása

    -          Szöveges fájlkezelés

    • Plain Text állományok kezelése
    • Különböző műveletek megvalósítása
    • Erőforrás felszabadítás lényege
    • Kiíratás szabályai, veszélyei

    -          Szövegfüggvények

    • A Visual C#-ban lévő alapvető szövegkezelő és manipuláló függvények átnézése

    -          CSV fájl kezelése

    -          Állományok kezelése

    • Fájl és mappa műveletek megvalósítása
    • Fájlokra vonatkozó műveletek és fájlokról lekérdezhető adatok
    • Mappákra vonatkozó műveletek és lekérdezhető adatok

    -          Objektum-Orientált Programozás

    • A paradigma alapvetései, céljai
    • Alapvető elemek:
      • Osztály
      • Objektum
      • Névtér
    • Az OOP alapvető 6 kritérium eleme (elmélet):
      • Absztrakció
      • Egységbezárás
      • Adatrejtés
      • Öröklés
      • Polimorfizmus
      • Kód újrafelhasználhatóság
    • Valósvilág modell
      • Felderítés
      • Absztrakció
      • Implementáció
      • Példányosítás

    -          Az OOP Visual C#-ban

    • A Visual C# mint OO nyelv
    • Osztály létrehozásának formája
    • Láthatósági szintek
    • Osztályok alapvető szerkezete:
      • Változó (Field) deklarációk
      • Tulajdonságok
      • Konstruktor, [Destruktor]
        • A Konstruktor Lényege, alapvető feladata, szerkezete, létrehozása
        • A Destruktor alapvető célja, feladata, miért nincs rá szükség C#-ban a legtöbb esetben
          • Összehasonlítás a Garbage Collector-ral
          • Metódusok, Funkciók
            • Logikai csoportosítás lényege
    • Statikusság
      • Statikus osztály
      • Statikus elemek
    • Enum
      • Az Enum alapjai
      • Felhasználása, háttértípusa
    • Típuskikényszerítés
      • Gyenge kikényszerítés
      • Erős kikényszerítés
      • Ellenőrzések
      • String konverziók

    -          A Visual C# alapvető grafikus felületeinek áttekintése (elmélet)

    • Windows Forms
    • WPF
    • UWP
      • XAMARIN

    -          A Windows Forms App megismerése

    • Eseményvezérlés áttekintése
    • Vezérlők áttekintése
    • Vezérlők paramétereinek áttekintése
    • Több ablakos megoldások
      • Modális és nem modális ablakhívások
    • Dinamikus komponensek
      • Futásidőben létrehozott komponensek felhasználása
    • Időzítés
      • A Timer-ek típusai C#-ban

    -          Haladó programozás Visual C#-ban

    • Alprogramok paramétermódosítói
    • Opcionális paraméterek
    • Alprogram túltöltés
    • Speciális adatszerkezetek
    • Típus kibővítések
      • Az Extension-ök működése, felhasználása

    -          Haladó OO programozás 1. rész

    • Öröklődések és hierarchiák
      • Alapvető megvalósítás
      • A paraméteres konstruktorok szabályai
    • Alprogram felülbírásálok
      • Virtual-Override
      • Alprogram eltakarás, new alprogram
      • Összehasonlítás
    • Absztrakt osztály
      • Alapvető feladata, felépítése, szabályai
      • Abstract alprogramok létrehozása
    • Interface
      • Az interface-ek létjogosultsága
        • Az egy ősű OO hierarchia hiányosságai
        • Alapvető felépítése
        • Kialakításának szabályai
        • Az absztrakt osztály ás az interface közti különbségek és hasonlóságok
        • A Visual C# beépített alapvető interface-ei
    • Sealed osztályok és metódusok
      • Lényegük, kialakításuk

    -          A S.O.L.I.D. szabályainak áttekintése, megértése, reprezentálása

    -          Kivételkezelés

    • A kezelés
      • Szabályok, szerkezeti felépítés
      • Újítások Visual C# 6.0-tól
    • A dobás
      • Lényege, feladata
    • Saját kivétel dobása
      • Lényege, feladata

    -          Haladó OO programozás 2. rész

    • Delegáltak
      • Single és Multicast delegáltak
    • Saját események
      • Események kialakításának feladata
        • Események interface-ekkel
        • Események delegáltakkal
        • Események szabályai
    • DLL (Dynamic Link Library) létrehozása
      • DLL-ek lényege, felhasználása
    • GDI (Graphics Device Interface) felhasználása
      • A GDI alapvető eszközei

    -          Generikusság

    • Generikus típusok
      • Generikus megvalósítás alkalmazása
      • Generikus típusok kötései
    • Generikus alprogramok
      • Felhasználási területek

    -          Reflekció bevezetése

    • Mi az a reflekció, hol tudjuk alkalmazni
    • Alapvető reflekciós megoldások

    -          Adatbáziskezelés programból elmélete

    -          Az OO és Relációs modellek illeszthetősége

    -          Visual C# saját adatbáziskezelési lehetőségei

    • Adatbázis szerinti csoportosítás
      • MSSQL
        • Lokális (Service-Based)
        • Szerver
        • MySQL – külső lib használata
    • Programozási oldal szerint
      • Natív SQL-es vezérlés (OO Wrapper)
        • Helyes kiépítés logikája
          • Az OO logika és relációs logika kapcsolata
          • Prioritások a programtervezés és az adatbázistervezés szempontjából.
          • Felépítés logikája és alapvetések
            • Connection string helyes beolvasása
            • Megfelelő elhelyezés
            • DataSet-ek és azok alkalmazása
              • Előnyök és hátrányok elemzése
    • Adatok reprezentációja Windows Forms-al
      • DataGridView
      • ListView
      • Reflekció alkalmazása a feltöltésre adattípusból

    -          A Lambda kifejezések szerkezete

    • Anonymous függvények alkalmazása

    -          A LINQ alapjai

    • LINQ to Objects
    • LINQ to XML
      • Az XML leírónyelv alapjai, szerkezete
      • Objektum szerializáció és deszerializáció XML-lel
    • LINQ to Entities
      • Az adatábziskezelés formája LINQ-val
      • Előnyei és hátrányai

    -          JSON feldolgozása és létrehozása programból

    • JSON felhasználásának előnyei, szükségessége
    • A JSON.NET alkalmazása
    • A JSON leírónyelv megismerése
    • Összehasonlítás az XML leírónyelvvel

    -          Többszálú alkalmazások fejlesztése

    • A többszálúsítás felhasználása
    • Feladatok többszálúsításának hatékonysági számítása
    • Többszálú alkalmazások kialakításának lehetőségei
    • Thread, ThreadPool, Task, stb.
    • PLINQ (Parallel Language Intergrated Query) felhasználása
    • Összehasonlítás a szekvenciális LINQ működésével.

    -          Hálózati erőforrások elérése, használata programból.

    • TCP és UDP alapú hálózati kommunikáció
    • A HTTP protokoll használata (WebClient, HTTPRequest, HTTPListener, stb.)
    • Az alkalmazásréteg egyéb protokolljainak használata:
      • FTP kliens
      • SMTP kliens

    Szoftvertechnológia

    Ebben a modulban tekintjük át, hogyan is néz ki egy szoftverprojekt, miért kell tervezni a szoftvereket és miért fontosak a logikai összefüggések. Megismerjük, milyen módszertanok és modellek állnak rendelkezésünkre ehhez, megtanuljuk modellezni a folyamatokat.

    -          Bevezetés

    -          Történelmi visszatekintés – miért fontos a szoftverek tervezése

    • Szoftverkrízis és annak kialakulásának oka
    • A krízis hatásai

    -          Szoftverprojekt elemei

    • Analízis – követelményfeltárás
    • Tervezés
    • Fejlesztés
    • Tesztelés
    • Követés

    -          Szoftverprojekt költségei

    • Egy szoftverprojekt általános költségvetése

    -          Szoftver, mint termék előállítása

    • Általános alapelvek

    -          Projekt modellezési alapok / technikák

    • Modellek felépítése, modellek alapvetései
    • Alapvető modellek:
      • Vízesés (Waterfall)
      • Evolúciós (Evolutional)
      • Formális (Formal)
    • Iterációs modellek
      • A szoftverprojekt mint körfolyamat
      • Inkrementális fejélesztés (Incremental development)
        • Alapvető megállapításai, szabályai
        • Gyakorlati megvalósítások
          • RAD (Rapid Application Development)
          • Agilis szoftverfejlesztés (Agile development)
            • SCRUM, XP, AM stb.
            • Spirális fejlesztés
              • Alapvető megállapításai, szabályai
              • Gyakorlati megvalósítások
                • Boehm spirál

    -          Tervezés általános elvei

    • A tervezéshez használt szabályok, mérőszámok

    -          Tervezés eszközei

    • Tervezési alapok és kategóriák
      • Adatszerkezet orientált tervezés
      • Adatfolyam orientált tervezés
      • Objektum-orientált tervezés
      • Általános tervezés
    • UML (Unified Modelling Language)
      • Tulajdonságok, előnyök, hátrányok
      • Felhasználási területek
      • Főbb diagramok felépítése és feladata
        • Struktúrát modellező diagramok (UML Structural)
          • Csomag diagram (Package diagram)
          • Osztály diagram (Class diagram)
          • Objektum diagram (Object diagram)
          • Komponens diagram (Component diagram)
          • Telepítési diagram (Deployment diagram)
          • Viselkedést modellező diagramok (UML Behavioral)
            • Használatieset diagram (Use Case diagram)
            • Állapotgép diagram (State Machine diagram)
            • Szekvencia diagram (Sequence diagram)
            • Aktivitás diagram (Activity diagram)
            • Időzítés diagram (Timing diagram)

    -          Sparx Systems - Enterprise Architect használata

    • Az Enterprise Architect általános megismerése
      • Felépítés és nézet
      • Működés
      • Licence-elés
    • Projektek indítása
      • Absztrakciós nézetek használata
      • Diagramok absztrakciós szintekhez rendelése
      • Diagramok készítésének gyakorlata

    -          Szoftverdokumentáció

    • A tervezet dokumentációba öntése
    • Dokumentációk típusai:
      • Felhasználói dokumentáció
      • Fejlesztői dokumentáció
    • Dokumentáció automatizált létrehozása
    • Szoftver csontvázának automatikus generálási lehetősége

    -          Reverse engineering

    • Fordított kódfeldolgozás lehetősége – „ha mégsem minden a tervek szerint ment”

    Verziókezelő és projektvezető eszközök

    Manapság már hatalmas szoftverek készülnek, melyeket hosszú időn keresztül, csapatmunkában fejlesztenek. Megtanuljuk, melyek azok az eszközök, amik segítenek koordinálni ezeket a munkafolyamatokat - akár rövidebb, akár hosszabb munkaidő-távlatokban is.

    -          Verziókezelés lényege, alapjai

    -          Verziókezelő rendszerek típusai, működése

    -          A Git verziókezelő megismerése

    • Felépítése
    • Parancssoros vezérlése (Git Bash)
    • lehetséges GUI kiegészítések (pl.: Git GUI stb.)
    • Beépülő modulok IDE-khez (pl.: Visual Studio Git Extension stb.)

    -          Git alapú verziókezelő rendszerek és szerverek megismerése

    • GitHub
      • Felhasználása, működése
    • Atlassian Bitbucket
      • Felhasználása, működése

    -          SVN megismerése, rövid betekintés

    -          Projektkezelés lényege

    -          A verziókezelés és projektvezetés különbségei és közös pontjai

    • Meddig elég a verziókezelés és mikortól kell projektkezelés?

    -          Microsoft TFS (Team Foundation Services)

    • A projekt és csapatmenedzsment kulcspontjai TFS-ben
    • A rendszer alapvető konfigurálása
    • A TFS Git alapú működésének teljes átnézése

    -          Atlassian JIRA

    • Az ügy és projektmenedzsment JIRA-ban
    • A rendszer alapvető konfigurálása és használata

    Szoftvertesztelés

    A fejlesztési folyamat egyik legfontosabb része, hiszen ha a szoftverünk fut, még közel sem biztos, hogy jól csinálja a dolgát. Olyan eszközöket ismerünk meg, melyek segítségével képesek leszünk kiszűrni a lehető legtöbb anomáliát, a lehető legegyszerűbb módokon - manuálisan és tesztelőprogramokkal is.

    -          Tesztelési alapfogalmak

    • A tesztelés meghatározása
    • A tesztelés szükségessége
    • A tesztelés előnyei és céljai
    • A tesztelés alapelvei
    • Teszttevékenységek
    • A hiba fogalma
    • A hiba típusai

    -          Szoftvertesztelés és szoftverfejlesztés kapcsolata

    • Tesztelés a fejlesztés folyamatában
    • Tesztszintek
    • Teszttípusok

    -          Tesztelői szerepkörök és menedzsment

    • Tesztelő
    • Tesztmenedzser
    • Tesztmenedzsment
    • Tesztterv és tesztstratégia

    -          Teszttechnikák I. (elmélet)

    • Statikus technikák
    • Dinamikus technikák
      • Feketedoboz technikák
      • Fehérdoboz technikák
      • Tapasztalat alapú technikák

    -          Teszttechnikák II. (gyakorlat)

    • Példák
    • Feladatok
    • Esettanulmányok

    -          Tesztautomatizálás

    • Előnyök, hátrányok, alapelvek
    • Manuális és automata tesztelés összehasonlítása
    • Teszteszközök használata
      • Atlassian JIRA
      • Selenium IDE

    Miért gyere hozzánk

    Résztvevői elégedettség mellett további 3 érv szól mellettünk

    Rugalmas ügyfélszolgálat

    Munkatársaink készséggel támogatnak, hogy a legjobb döntést hozhasd meg. Az igényeidre és céljaidra legmegfelelőbb képzést fogjuk csak javasolni számodra. Képzéseink között számos egymásra épülés segíti, hogy a kezdeti tudásodnak megfelelő lépcsőről indulva juss a csúcsra.

    Napi tevékenység mellett is

    Időpontjaink szervezésénél figyelembe vesszük, hogy munka vagy iskolai tevékenység mellett is elvégezhetőek legyenek hétköznapi és hétvégi időbeosztás szerint. A tantermi képzések mellett az online szervezés is nagy segítségedre lehet, hogy megspórold az utazással járó időt és fáradtságot.

    Prémium képzések neked

    Gyakorlatorientált képzéseink keretében igyekszünk az optimális óraszámok mellett a maximumot nyújtani neked úgy, hogy pénztárcabarát legyen számodra. Részlefizetési konstrukciókkal, képzési hitel lehetőséggel és igénybe vehető kedvezményekkel támogatunk céljaid elérésében.

    Tantermi képzés előnyei

    A hagyományosan megszokott módon iskolánkban megtartott órákon vehetsz részt. A képzés ideje alatt személyesen tudsz kérdezni a képzésen résztvevő oktatótól. Ennek a képzési formának akkor van előnye számodra, ha jobban bízol a személyes előadás varázsában és a kölcsönös kommunikáció közvetlenebb formájában. Az oktatóterem atmoszférája jobban ráhangolhat az előadásra fókuszálni.

    Online képzés előnyei

    A tantermi képzésekkel ellentétben az oktatás online kapcsolat segítségével zajlik, de azonos módon valós időben. Tehát az online képzés keretében élő közvetítésben veszel részt, ahol lehetőséged van kérdezni az oktatótól. Nagy előnye ennek a képzési lehetőségnek, hogy megspórolhatod vele az időigényes közlekedést, illetve a saját otthonod kényelmét élvezheted az órák alatt.

    Elmesélem, hogy miért jó nálunk tanulni

    Türelmes, szakképzett oktatók

    Folyamatosan figyelemmel kísérjük a képzésen résztvevőink igényeit és a munkaerőpiac folyamatosan változó elvárásait. Ennek köszönhetően oktatóink számára is megadjuk a támogatást, hogy számodra is a legtöbbet nyújthassák.

    Innovatív oktatás

    A jelenlegi oktatási platformok komoly átalakuláson mentek át az elmúlt években. Büszkén kijelenthetjük, hogy mind a tantermi, mind az online oktatásban nyújtott minőségünk a legkorszerűbb szemléletek és igények mentén fejlődik.

    Profi eszközök

    Átadható tudásunk mellett a technikai eszközök használatában is megteszünk mindent, hogy profi minőséget biztosítsuk számodra és képzéseinken való részvételed problémamentes és élvezetes legyen.

    Gyakori kérdések a tanfolyammal kapcsolatban

    Meddig lehet jelentkezni az adott tanfolyami időpontra?

    Az indulás előtt legkésőbb 1 héttel várjuk a jelentkezéseket. De ha sikerült eldöntened, hogy szeretnél részt venni a képzésen, akkor célszerű minél hamarabb leadni a jelentkezésed, mert előfordulhat, hogy betelik a csoport létszáma.

    Van lehetőség részletfizetésre?

    Természetesen van lehetőség részletfizetésre. A mértéke az időbeosztástól függ. 1 hónapnál hosszabb tanfolyamoknál havi kamatmentes részletfizetésre van lehetőség.

    Hogyan kell fizetni a részleteket?

    A havi részleteket minden hónap végig kell befizetni. Ezt megteheted az ügyfélszolgálatunkon készpénzben vagy bankkártyával, de ha szeretnéd, akkor választhatod az átutalást is.

    Mi történik, ha nem tudok részt venni egy órán? Hogyan tudom pótolni?

    Amennyiben van más futó tanfolyamunk, akkor ott pótolhatod, vagy az oktató elküldi mit vettek azon a napon, amikor nem voltál.

    Kapunk-e jegyzetet, tankönyvet?

    Elektronikusan letölthető jegyzeteket fogsz kapni. Ehhez a hozzáférést az első oktatási napon kapod meg. A jegyzetek díja benne van a képzés díjában.

    Mennyire gyakorlatias a képzés?

    Gyakorlatorientált képzéseket tartunk, így könnyen el tudod sajátítani az ismereteket. Otthoni gyakorlás is ajánlott.

    Itt vagyunk

    Az Árpád híd közelében vagyunk. Itt áll meg a 3-as metró, az 1-es villamos, illetve az alábbi buszok is: 26-os, 32-es, 34-es, 106-os. Az utcán parkolásra is van lehetőség, melynek a díja 450 Ft/óra.